bo ważne jest to co TU i TERAZ

niedziela, 8 maja 2011

Ostatnio mam różne, ciekawe i jednocześnie dziwne pomysły. I każdy wydaje mi się do zrealizowania, więc przechodzę może jakąś burzę mózgów? Tydzień temu na przykład miałam fazę na szukanie pracy w Szwecji. Efektem tego jest pomysł, żeby zapdejtować swoje CV i poszukać dla niego odpowiednich miejsc w internecie. Potem pomyślałam, że po co szukać pracy za granicą, gdyby była dobrze płatna, to może być przecież na przykład w Gdańsku. Kto by pomyślał, że najbardziej w chwili obecnej jestem zadowolona ze swojej pracy? Bo tak jest. Ale niestety poza tym większość spraw jest do bani. Nie czuję się dobrze w sytuacji w jakiej jestem, jeśli chodzi o perspektywy mieszkaniowe i uczuciowe również. Mam wrażenie, że problem rozwiązałaby lepiej płatna praca, ale może jestem w błędzie. Z tyloma różnymi sprawami radzę sobie nie najgorzej, a z własnym życiem nie. Muszę to wszystko dokładnie przemyśleć. A na razie nie mam czasu, hehe. Z powodu ograniczonych zasobów czasowych staram się wykorzystywać jak najbardziej efektywnie czas który mam. Dlatego jadę jutro do pracy na rowerze :)
A na koniec wymyśliłam, że fajnie by było napisać książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz