bo ważne jest to co TU i TERAZ

niedziela, 10 kwietnia 2011

obcięłam włosy

Obcięłam je na krótko. W piątek. Zainspirowało mnie kilka krótkich fryzur, ale ostatecznie wygrała aktualna fryzura Małgorzaty Kożuchowskiej :) Tylko kolor mam taki... taki jaki dał się wykreować na włosach rozjaśnionych najpierw do koloru kurczakowego. Sama nie jestem pewna, czy to ciemny blond, czy sprana miedź, czy jasny rudy. Po dwóch dniach chyba się przyzwyczaiłam do tych włosów i sprawdzam, czy potrafię je układać. Plus to to, że rano szybko się je myje i suszy. Minus to to, że co rano stoją każdy w inną stronę :))) Ale wtedy też szybko się je koryguje ;)
Cieszę się, że je obcięłam.
Jutro idę do pracy w tych nowych włosach...

update

Generalnie w pracy reakcje pozytywne, niektórym nawet się szczerze podobała moja nowa fryzura :) To miłe, bo w domu jakoś spotkałam się z małym zrozumieniem.

1 komentarz: