bo ważne jest to co TU i TERAZ

niedziela, 17 kwietnia 2011

Nie pisałam ostatnio, ale mam deficyt czasu. Można powiedzieć, że mam taką dodatkową pracę i teraz się dopiero okaże ile dały mi kursy z zarządzania czasem, bo będę musiała pogodzić dotychczasowe czynności z tymi dodatkowymi :) A tu jeszcze ładna pogoda się robi, niedługo mój ulubiony miesiąc i nie mam zamiaru siedzieć całymi godzinami w domu!
Zastanawiam się nad kupnem soczewek kontaktowych. Doszłam do wniosku, że za poważnie wyglądam w okularach, a na mniej poważne, o takie:

to mnie na razie nie stać, niestety. Więc wymyśliłam, że pokombinuję z soczewkami :)
Mam wrażenie, jakbym przechodziła kryzys wieku średniego, hehe... Ale to wszystko chyba dlatego, że tak bardzo chciałabym się odciąć od tego jak wyglądałam z +10 kilogramami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz