bo ważne jest to co TU i TERAZ

niedziela, 3 lipca 2011

Heineken Open'er Festival 2011 - koncert Prince'a

Najpierw w ścisku jechałam 2,5 godziny do Gdyni, potem podstawionym autobusem dojechałam elegancko na lotnisko Kosakowo i wymieniłam bilet na upragnioną opaskę ;)


Następnie przeszłam chrzest bojowy w strugach deszczu, ciesząc się, że wzięłam sztormiak i kalosze, a potem przeszłam bramkę, wraz z kontrolą osobistą i macaniem...

Tak się zaczął mój pobyt na imprezie masowej pt. Heineken Open'er Festival :) A wszystko po to, aby zobaczyć koncert Prince'a :) Zaczął się o 2:15, z 15-minutowym opóźnieniem i trwał równe 2 godziny. Było princestycznie! On ma 53 lata, wygląda tak samo szczupło i zgrabnie jak 30 lat temu, a do tego ma świetną kondycję fizyczną i niezmiennie fantastyczny głos (można posłuchać na you tube, dopóki nie zablokuja).


Potrafił swobodnie nawiązać kontakt z publicznością (chyba z 70 tys. osób było) i widać było, że sam się dobrze bawił, bisował długo i chętnie, jakby szkoda mu było kończyć ;)

A potem powrót do domu już nie tak przepełnionymi PKP, z jedną przesiadką, trwało to od 3:45 do 6:52 :)

Całą impreza - pierwszy koncert Prince'a w Polsce - warta była tego zachodu i mój następny tatuaż będzie taki:


Oto set lista z tego koncertu:

Laydown

Let's Go Crazy

Delirious

Let's Go Crazy (reprise)

1999

Little Red Corvette

Nothing Compares 2 U (with Shelby J.)

Take Me With U

Crimson And Clover (inc. Waiting In Vain with Andy Allo)

Controversy

Sexy Dancer vs Le Freak (by Shelby J., Liv Warfield)

Controversy (reprise)

[Sampler Set*]

When Doves Cry*

Nasty Girl (instrumental)*

Sign "O" The Times*

Alphabet St.*

Darling Nikki (instrumental)*

I Would Die 4 U*

Kiss

Purple Rain

Cool (inc. Don't Stop 'Til You Get Enough by Shelby J., Liv Warfield)

Dance (Disco Heat) (by Shelby J., Liv Warfield)

Baby I'm A Star

Sometimes It Rains In Poland

The Bird

Jungle Love

A Love Bizarre

Love Rollercoaster

Play That Funky Music

We Live 2 Get Funky (inc. Rave Un2 The Joy Fantastic)

Duration : 120 minutes

Band

Prince (vox, guitar, percussion)

John Blackwell (drums)

Ida Nielsen (bass, vox)

Morris Hayes (keyboards)

Cassandra O'Neal (keyboards, vox)

Andy Allo (guitar, vox)

Shelby J. (vox)

Liv Warfield (vox)

1 komentarz:

  1. No to się pochwal tym tatuażem ;-)

    TBC (bransoletka jest super)

    OdpowiedzUsuń